Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΓΚΟΣ "Υπηρετώ το τίμιο ποδόσφαιρο"

Κρεμάει προσωρινά τη σφυρίχτρα ο κορυφαίος Ευβοιώτης διαιτητής Γιώργος Σέγκος, μετά την εμπλοκή του ονόματός του στην υπόθεση με τα "στημένα" και τη δίωξη που ασκήθηκε  εναντίον του από την Εισαγγελία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει ανάμειξη σε αυτόν τον κυκεώνα που έχει ξεσπάσει γύρω από το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ο ίδιος έκανε την παρακάτω δήλωση, τονίζοντας ότι θα επιστρέψει στην ενεργό δράση μέχρι να αποδωθεί δικαιοσύνη και να αποδειχθεί ότι ουδεμία σχέση έχει με τις όποιες κατηγορίες ενδεχομένως να του αποδίδονται.
 
"Η αναφορά του ονόματος μου στα υπό δίωξη πρόσωπα ήταν ένα γεγονός που με συγκλόνισε και με προβλημάτισε πάρα πολύ. Σ' ένα λεπτό, ένιωσα, όλα αυτά που έχτιζα τόσο χρόνια, να απειλούνται με κατάρρευση.
Επειδή για μένα ήταν, είναι και θα είναι προτεραιότητα η αξιοπρέπειά μου, η ηθική μου κι η αποδοχή μου από την κοινωνία του ποδοσφαίρου, αλλά κι ευρύτερα, αποφάσισα να μην συμμετάσχω σε καμία αθλητική δραστηριότητα (σεμινάρια διαιτησίας, αγώνες κτλ) μέχρι να εξαφανιστεί, όπως είμαι βέβαιος, κάθε ψόγος που μου αποδίδεται.
Έτσι θα μπορέσω να επιστρέψω στα γήπεδα με τις ίδιες συνθήκες που το έκανα όλα αυτά τα χρόνια, κοιτάζοντας όλους στα μάτια κι υπηρετώντας το τίμιο, αξιόπιστο κι ειλικρινές ποδόσφαιρο."
Γιώργος Σέγκος-Διαιτητής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου