Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

ΤΑΛΕΝΤΑ....

 ΤΣΑΛΙΑΓΚΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ:
«Να παίξω μια μέρα στον Ολυμπιακό!»

ΣΕΝΤΕΡ – ΦΟΡ με …προοπτικές να εξελιχθεί σε ολοκληρωμένη επιθετική «μηχανή» είναι ο πολυτάλαντος Βασίλης Τσαλιαγκός της ΑΕ Ληλαντίου, ο οποίος αποτελεί μέλος της Μικτής ομάδας της Εύβοιας, με παρουσία και στην αντίστοιχη Περιφερειακή. Γεννημένος στις 13 Δεκεμβρίου 1996, γιος του Βαγγέλη και της Ελένης, έχει ξεχωρίσει για τα καλά απ’ την Εύβοια και στην ηλικία του, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για το μέλλον.

Αγαπημένη θέση: «Αγωνίζομαι ως σέντερ – φορ, μ’ αρέσουν οι κινήσεις που κάνει στην επίθεση, όπως μ’ αρέσει οι συμπαίκτες μου να με παίζουν με κάθετες πάσες στην πλάτη της αντίπαλης άμυνας κι εγώ να έχω τα τελειώματα. Και στο ένας με έναν πάλι δεν έχω πρόβλημα!..»

Θέλει βελτίωση: «Χρειάζεται να δουλέψω περισσότερο στο κοντρόλ στον αέρα (!), να βελτιώσω την τεχνική μου και να αποκτήσω σιγά – σιγά περισσότερο ψυχραιμία και καθαρό μυαλό στο παιχνίδι μου!»
Στόχος – όνειρο: «Καταρχήν να αθληθώ σωστά (!) και από εκεί και πέρα να φτάσω όσο πιο ψηλά γίνεται, να παίξω μια μέρα στον Ολυμπιακό!»
Εντυπώσεις απ’ τη δουλειά σε Ληλάντιο και Περιφερειακή: «Στην ομάδα μου κάνουμε καλές προπονήσεις, είμαστε όλοι ευχαριστημένοι, ενώ οι μεγαλύτεροι σε ηλικία συμπαίκτες μου με βοηθούν συνεχώς. Απ’ την άλλη, οι εμπειρίες απ’ την Περιφερειακή ομάδα είναι οι καλύτερες, σε άλλο επίπεδο εγκαταστάσεων και κλίματος απ’ αυτό στην Εύβοια, πιο ανταγωνιστικό και με κορυφαίους παίκτες»
Αγαπημένη ομάδα (Ελλάδα – εξωτερικό): «Ολυμπιακός και Ρεάλ Μαδρίτης».
Αγαπημένοι παίκτες – πρότυπα: «Ιγκουαϊν και Μπενζεμά απ’ τη Ρεάλ».

Νικ. Ρόγκας: «Είναι καλός επιθετικός, ικανός να πετύχει το καλύτερο και πιο δύσκολο γκολ, αλλά και να χάσει αυτά που λέμε ότι …δεν χάνονται, όπως συμβαίνει με όσους έχουν περάσει απ’ αυτή τη θέση… Είναι ψηλός, γρήγορος και μέσα στις φάσεις.
Φέτος συνέχισε με προπονήσεις με τους μεγάλους, αλλά στη θέση του χρειάζεται πολύ δουλειά ακόμα, τόσο τεχνικά όσο και στα τελειώματα. Στο χέρι του είναι να πετύχει, γιατί έχει τα προσόντα, σε μία θέση που γενικότερα υπάρχει έλλειψη αξιόπιστων λύσεων στην αγορά αυτή τη στιγμή…
Θα πρέπει να ακούει τον οποιονδήποτε προπονητή του και να δουλεύει, αν θέλει να πετύχει και να ανταμειφθεί…».

ΦΩΤΟ: ΤΣΑΛΙΑΓΚΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΡΟΓΚΑΣ ΝΙΚΟΣ (στα αντίστοιχα κειμενάκια)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου